Here We Meet Again Episode 3
S1, E3: Xiang Yuan represents her grandfather's DongHe Group to save XiAn branch company from bankruptcy, thus starts her journey in the business world; she meets her crush from school that she used to pursue after, Xu, and finds him deep in trouble.