Tasokare Hotel Episode 3
S1, E3: Neko Tsukahara volunteers to assist a new guest-a man with a pansy-shaped head and an unsettling vibe; Neko searches for clues to help him recover his memories; she soon discovers he was a medical student and part-time detective named Masaki Osoto.