Novoland: Pearl Eclipse Episode 3
S1, E3: Make a Naga mermaid cry, the shed tears will turn into priceless luminous pearls. Hai Shi is a young girl living in a coastal village where people use the ruse of killing their children to make mermaids cry and gather the pearls to pay for taxes. It was on such a fishing trip that Hai Shi's father was killed.Hai Shi's town was ransacked by soldiers and she develops a grudge against the emperor.