True Beauty Episode 3
S1, E3: Suho saves Jugyeong who almost exposes her true face. As a result, Jugyeong shows Suho her true face and tells him everything, and she becomes his errand-girl. Meanwhile, Seojun tells Jugyeong to return his helmet.