Smile to Life Episode 4
S1, E4: Jiang Nan, pretending to be his father, rescued his mother with schizophrenia. Xu Duocheng brought him keys to the nursing home and played his father's piano, which his mother enjoyed. Jiang Nan arranged for Xu Duocheng to play for his mother weekly, and she grew fond of Xu Duocheng.