B-PROJECT -Passion*Love Call- Episode 4
S1, E4: KiLLER KiNG are over the moon when their new song is picket as a movie soundtrack. However, they find themselves caught between the sponsors ideas and their own wishes. Tsubasa and the members of B-Pro keep being thrown back and forth, until suddenly the members realize something.