Blood Free Episode 4
S1, E4: Jayu unexpectedly receives an M&A offer; Seonu Geun, the chairman of DORSON Group and Seonu Jae's biological father, suggests that Jayu sells her cultured meat technology to him; Chaewoon locates the hacker's whereabouts.