Murder Before Evensong Episode 5
S1, E5: Disregarding the bunker evidence, Vanloo makes Edgy's grandson, Nathan, his new prime suspect; Audrey finds out who has been sending Clement threatening letters; Clement uncovers a false wall hiding the skeleton of a missing spy.