Believe in Love Episode 5
S1, E5: Lu Yue'er, a kind and resilient girl, runs a noodle shop on a peaceful island. Hua Yinan, the charming young landlord, wins her heart with persistent pursuit-but she later learns their marriage was part of his inheritance plan. Though hurt, she stays and trusts him, and Hua Yinan realizes his love for her is real.