Mask Episode 5
S1, E5: Kang Ok-soon wakes up at the hospital, telling her family that she's seen Ji-sook, but Ji-hyuk thinks that she has gone crazy; Ji-hyuk goes out on his own to pay for his mother's hospital bills.