Chris Harris on Cars Episode 5
S1, E5: Chris is at Portimao in Portugal, testing the newly turbocharged BMW M3. He then takes its V8-powered rival, the Lexus RC F, around the Monticello Circuit in New York. Which will provide the bigger thrills?