Under the Skin Episode 5
S1, E5: Shen Yi and Du Cheng find multiple banyan tree paintings by Ren Xiaoxuan; one painting bears her red lip print overlapping with another, likely belonging to the mysterious boy; after the case, Du Cheng visits Lei Yifei's portrait to honor his mentor.