Saving Lisa Episode 5
S1, E5: Greg kidnaps Lisa, and Rose and Mehdi go looking for them. Meanwhile, Julie learns that it was Rose who kidnapped her daughter. The brigade leaves for Bordeaux and Rose, who just discovered that Isabel is her birth mother, must say goodbye.