S1, E5: The origin of the drugs is revealed. Dong-jae suspects Chan-hyeok or Gyeo-re in Yoo-ri's death. Dong-jae requests an arrest warrant for Chan-hyeok. Geum-ho escapes, with dire consequences. Wan-sung traps Chan-hyeok. Dong-jae discovers a dead body.