S27, E5: Bundle up as Freddie competes in the world’s maddest motorsport, Iceland’s Formula Off Road. Take a spin in the new Toyota Supra with Paddy, then join Chris as he investigates the story of the Lotus 79, the loveliest Formula One car of all time.