Monsieur Spade Episode 6
S1, E6: Spade discovers who has been following him; Philippe sets up a deal for the boy that quickly goes sideways, leading to a dangerous confrontation on the old town bridge; a mysterious newcomer arrives, uncovering secret identities and agendas.