My Lovely Girl Episode 6
S1, E6: Se-Na waits for Hyeon-Wook to buy him dinner to thank him, but is disappointed when he turns up with Hae-Yun; Hong believes that Hae-Yun is Se-Na's rival and transforms Se-Na.