Escalator Maintainer; Scorpion Sweeper
S9, E5: Mike Rowe crams into a hockey arena's escalator, where he scrapes and cleans a special kind of schmutz from the bottom; Mike and a zoo keeper round up neurotoxic stinging scorpions.