Everything Must Have a Beginning
S1, E4: Long ago, the humans and cats of Ulthar were struck by a great tragedy. For generations, the souls of those impacted have been sealed away by the king of cats. Chise and Elias travel to Ulthar to complete Simon's second task: purify the remaining spirits.