Everything's Bigger in Dallas
S1, E1: Cary hosts a benefit during which inappropriate behavior raises the ire of social maven, Leanne; Stephanie is dragged into a squabble between Brandi and Leanne; Tiffany questions whether moving back to Dallas was the right decision.