Exit Wounds
S7, E6: A mutiny transpires on the Cornelia Marie while mental and physical breakdowns plague the crew of the Kodiak; a rogue wave threatens the Time Bandit and a deckhand summons the wrath of Captain Keith aboard the Wizard.