Exit Wounds
S1, E3: Now that Molly’s murder has become a world-wide story, Grace becomes the target of social media bullying. While Grace is reeling from the social slander, Stan is forced to turn his attention to fixing her step-father James’ situation – a mess that may hit too close to the Molly Ryan case.