Exposed
S3, E3: After a devastating loss, Ryan, Weston and Max aim to hunt down who is responsible and make them pay – leading Ryan to take a risk with deadly consequences. Meanwhile, Mark questions the loyalty of Kyle and Daisy, causing tensions to rise amongst the group.