S1, E8: As Stan works on Grace’s defense, Graces struggles to remember a chunk of missing time on the night of Molly’s murder. Stan wants to bring in a forensic psychiatrist who specializes in Memory Recovery Therapy to help discover what Grace might have blacked out from that night. Natalie develops her own theory about Prince Theo and goes to Bruno for help, not knowing he’s been covering up the Prince’s tracks along the way. But Theo has his own problems when he realizes Charlotte has figured out his lies about Molly. Meanwhile, Patrick discovers the Prince is Gentleman 33, who happened to be Molly’s best customer at the Courtenay.