Growing Up Hip Hop: New York Face the Fyre
S1, E1: A Gotti family secret begins to spiral. Ja Rule's kids suffer the backlash of Fyre Festival. Da'Zyna must put aside her daddy issues with Flavor Flav for her brother Quan's rap career. Fat Joe and his son Ryan clash over his music dreams.