Wolf's Rain Fallen Wolves
S1, E5: After traveling for days on end, Kiba picks up the faint scent of Lunar Flowers. Where it leads them is not a Paradise, but just another broken city filled with wolves who have given up on Paradise. What cruel reality awaits them in this forsaken town?