Grey's Anatomy Falling Slowly
S13, E4: Alex tries to do the right thing but still can't catch a break. Jackson and April adjust to their new normal with the baby. While Meredith and Nathan establish what's going on between them, Amelia questions the state of her relationship with Owen.