False Starts and False Promises
S5, E5: Gino worries that Jasmine is materialistic and has a bad temper. Memphis isn't pleased with Hamza's performance in the bedroom. Johnny's family worries about him going to the US. Ximena tells Mike a big secret. Alina wants a commitment from Caleb.