The Following Family Affair
S2, E4: After the latest shocking revelation in the case, Ryan and Max attempt to put the pieces together and stay two-steps ahead of the FBI – despite Weston's constant warnings to stay out of the way. Meanwhile, Emma becomes even closer to Mark and Luke, while Joe and Mandy meet up with a follower in search of assistance.