The Flipping El Moussas Family Style Flip
S1, E6: Tarek and Heather look to update a cute cottage in the family-centered area of Cheviot Hills, California. Unbeknownst to them, there's another flipper a few doors down who could also put a home on the market and create some fierce competition.