Will and Grace Family, Trip
S2, E9: Will, Karen and Jack unknowingly take a hallucinogenic drug, which causes Will and Jack to wonder if they're each other's soul mate and has Karen giving her last performance as Mrs. Stanley Walker. Meanwhile, Grace is shocked when her high-powered client takes up with her sister Janet.