Outsiders Farrell Wine
S1, E1: As “Big Foster” Farrell (David Morse) is about to take the reins of his tight-knit Appalachian clan, his cousin Asa’s (Joe Anderson) return poses an unexpected challenge as the family faces eviction from mountain they’ve called home for two centuries.