Fasteners
S1, E5: Tim Allen, Richard Karn, and April Wilkerson explore the unexpectedly riveting world of screws, nails, and other fasteners. The team visits the country's largest utility company to see how they make supersized bolts for their giant electrical towers. In Tim's workshop, April reveals an ingenious hack for removing damaged screws and Tim has a run-in with the Jiggler.