Shameless Father Frank, Full of Grace
S1, E12: With Tony having discovered Steve's true livelihood and threatened with jail if he doesn't skip town, Steve tries to convince Fiona to leave with him. Fiona grapples with how to get Lip and Ian out of jail following their arrest for car theft. Frank and Karen's secret is discovered and Frank must run for his life, hiding first from Karen's father, Eddie and eventually, from his own son, Lip.