S1, E5: It's hand-to-hand combat until there is a winner. Rogue Cop Ken toys with Teresa in battle until his own minion and biggest fan Online Winner inadvertently loses him the war by helping Teresa tickle him into saying ''Mattal''. The MBI raids the Rehab and take control while interrogating the patients. Who killed Wedding, DJ, Mermaid, and Country Singer Barbee?