Fight For Your Mind
S14, E22: Alex and Jo go on a road trip to Iowa to find Alex's mom, whom he hasn't heard from in a very long time. Meanwhile, Meredith gives a presentation on her mini-livers project, which attracts a ton of attention, and Jackson works to rebuild the foundation after its reputation is threatened.