The Murder Castle Fight or Flight
S1, E3: Dr. H.H. Holmes builds his Murder Castle with stolen money and keeps business brisk with stolen bodies, then detectives begin closing in, forcing Holmes to invent new scams in order to fund his fateful, final escape from Chicago.