Fix Our Climate
S1, E2: Nominations for The Earthshot Prize to Fix Our Climate are revealed as Prince William, Sir David Attenborough, and Christiana Figueres, who led negotiations for the Paris Agreement on climate change, highlight inspiring solutions to the climate challenge.