Flight of the Living Dead
S1, E5: Liv reluctantly eats the brains of her recently murdered sorority sister Holly (guest star TASYA TELES – Rogue) to help gain insight into her murder. This case takes Liv and Clive into Holly's world of extreme sporting where they meet professional snowboarder Carson McComb (guest star RYAN HANSEN – Veronica Mars), a murder suspect who appears to be hiding a secret. Meanwhile, Liv has a strange connection with one of the other murder suspects and Major voices his concern to Clive over a young boy's disappearance.