Flipper Parody Song / What Are We? / Operation Lollipop / Temporary Insanity
S1, E6: First, the wacky Warner siblings sing the "Flipper Parody Song." Next, the Warner siblings answer the musical question, "What Are We?" Later, in "Operation Lollipop," Mindy leads Buttons on a frantic chase to the airport and into the wild blue yonder. Finally, the Warners cause "Temporary Insanity" when the studio boss' secretary goes home sick and the Warners act as temporary office workers.