Good Boy Fly Like a Butterfly
S1, E4: The Special Criminal Investigation Team is now complete with Han-na's return and Jong-hyeon joining; they launch a full-scale investigation into Gyeong-il's death and Min Ju-yeong; as they split into teams, Han-na receives her father's case files.