Fonzie Scheme
S4, E21: Murray is honored as one of Jenkintown's top businessmen, which is how Beverly learns her husband has no discernable hobbies—and her attempts to help him find some backfire. Meanwhile, Barry creates a scheme stealing golf carts, but when the situation goes awry it's up to Erica to save the day.