Karaoké Club FrancoFun!
S1, E3: International star Charlotte Cardin surprises players with a call announcing the night's theme: Franco Pop! A newcomer kicks things off with a performance guaranteed to spice up his debut at the Club. Hidden emojis add playful flair to the evening's numbers, which leap from absurdity to pure emotion in an instant with the arrival of a surprise guest who touches everyone's hearts.