The Garfield Show Freaky Monday
S1, E4: Odie's nocturnal energy leads to a garden encounter with a Martian; a body-switching thank-you gift leaves Garfield as a dog and Odie as a pampered cat; Garfield despises dog life, prompting their desperate efforts to revert the switch.