The Following Freedom
S2, E11: A deadly massacre, thought to be sparked by Joe Carroll, leads Ryan and Mike into very dangerous territory. But as more details are revealed, they realize another leader might be on the rise. Meanwhile, Joe continues to train the Korban cult and confirms his new plans with Emma and those who doubt him.