Fresh Meat
S5, E15: Toby's (recurring guest star Keegan Allen) new position in the Rosewood police department was to give the PLLs an upper hand on finally closing the door to Ali/"A's" game. But when a surprising bit of evidence appears, Toby is put in a difficult position with his job and with Spencer. Not one to trust the police or evidence "surprisingly" showing up, Spencer tries to convince Toby to stray from his moral gut reaction, which puts stress on their relationship. Meanwhile, Emily and Aria take drastic measures to keep control of situations that are out of their hands and could affect their future.