Friends with Benefits
S4, E18: When Mr. Turtle finds his way home after being lost, Earl sets off to return him to Darnell, who now lives in an upscale community with his family, thanks to Witness Protection. Meanwhile, adjusting to her new wealthy lifestyle proves difficult when Joy struggles to fit in with her trophy-wife neighbors. Back in Camden, Randy accidentally starts dating a guy named Jim. Nadine Velazquez also stars.