De Tatta's: The Series Friendzoned
S1, E4: The Van Kampen family, aka The Tattas, must adjust to their new standard of living in the multicultural Holland neighbourhood; in the process, the family struggles with financial challenges, forcing them to make ends meet in creative ways.