S4, E19: March 19, 2018. Gator Done. Team Scorpion heads to the bayou to track down a cagey alligator to stop a deadly virus. Paige teaches Walter the concept of the white lie. Walter hits Cabe with a tranquilizer gun, and Toby must save his life.