Genesis
S1, E1: Shu enters his hideout for a quiet lunch only to find Inori, his number 1 musical crush, bleeding on the floor. After he fails to stop her pursuers from hurting her more, his one shot at self-respect is to deliver a strange vial she stole to her terrorist pals.